Monday 3 December 2012

MIRACLES IN GAZA..part 1

Wa lillaahi junuudus samawati wal ard.....Kepunyaan Allah tentera2 langit dan bumi..

..surah Al Fathu ayat 4

Dengan berbekalkan senjata2 kuno..pejuang Palestin berjaya menggerunkan hati2 tentera zionis dan menghalau mereka dari bumi Gaza.

Itu adalah tanda2 Allah bersama mereka..Allah telah meletakkan rasa gerun didalam hati2 musuhNya..sebagai muqaddimah kemenangan para mujahideen Nya..

ALLAHU AKBAR WA LILLAHIL HAMDU




PERISTIWA 1

..dari laman web Brigid Izzudin Al Qassam..

Sebuah ambulan telah dihentikan oleh sekumpulan tentera zionis..lalu mereka bertanya..

" Kamu dari kumpulan Hamas atau Fatah ?"

Pemandu itu menjawab.." Saya bukan dari mana2 kumpulan..saya hanya pemandu ambulan ini."

Tentera itu sambung.." Pasukan yg berbaju putih dibelakang kamu tadi..mereka dari kumpulan mana?"

Pemandu itu kebingungan kerana tidak ada sesiapa pun dibelakang dia tadi..

"LA ADRI" ..i don't know..















PERISTIWA 2

..dari TV..channel Al Quds.. seorang khatib berkhutbah...." seorang pejuang menceritakan pengalamannya..

" Saya telah menanam sebuah periok api atas laluan tentera zionis..
..kemudian saya melihat helikopter menurunkan sejumlah besar tentera zionis beserta kereta kebal..
..menuju jalan saya menanam periok api.."

..memandangkan periok apinya tidak setanding dgn pasukan israel itu..dia pun berhajat untuk meninggalkan tempat itu dan kembali kemarkas..

..tiba2 dia terdengar satu suara..." UTHBUT..THABAT KALLAH ".....yg bermaksud..

" tetaplah (be firm) ..Allah akan menguatkan kamu "... sebanyak 3x,

" Saya mencari2 suara itu..tidak ada seorang pun !!

 ... tiba2 periok api itu meletup dgn dahsyat sekali..

.. kereta kebal itu terus hancur..tentera2 semua mati..

..sedangkan saya selamat..tidak tercedera.."




PERISTIWA 3

..dari penulis terkenal Mesir..Hisyam Hilal..

Abu Mujahid bercerita..

..ketika saya memerhati gerakan kereta2 kebal israel disempadan bandar..seorang diri..

..tiba2 saya terdengar suara seseorang..sedang bertasbih dan beristighfar..

..saya mencari2 suara itu...akhirnya saya yakin suara itu dari pasir2 sekeliling..















ALLAHU AKBAR WA LILLAHIL HAMDU

PERISTIWA 4

Dipetik dari TV channel 10 milik israel....peristiwa2 yg diceritakan oleh tentera2 mereka..

1  Seorang anggota pasukan israel yg ikut serta dlm pertempuran Gaza telah kembali dalam keadaan buta...

" Ketika saya berada di Gaza..seorang tentera berpakaian putih mendatangi saya..lalu menabur pasir ke mata saya..saat itu juga saya terus menjadi buta "
















2  Seorang tentera israel menceritakan bahwa mereka pernah berhadapan dengan hantu..tiba2 saja muncul...kemudian lesap..

















3  Seorang tentera israel mencerita....

" Kami berhadapan dengan pasukan berbaju putih dgn janggut panjang.

..kami tembak mereka dgn senjata..tetapi mereka tidak mati.."



















BERSAMBUNG...

see...Allahu Akbar

see....Bumi Anbiyaa'

see..israel panic

see..miracles in gaza part 2

No comments:

Post a Comment