Thursday, 2 January 2014

THE KNIGHTS TEMPLAR, PENGASAS FREEMASONRY

Sebelum memulakan cerita, saya paparkan dulu Firman Allah swt

1 Ketika iblis enggan sujud pada nabi adam..dia berdailog dgn Allah..surah isra 62-65

'Iblis berkata..inikah orang yg Kau muliakan atas diriku?
Sesungguhnya jika Kau beri tangguh kpd ku hingga  hari kiamat,
pasti akan aku sesatkan keturunan nya, kecuali sedikit sahaja .

Allah berfirman...Pergilah, barangsiapa yg mengikuti kamu, maka neraka jahannam adalah balasan bagi
 kamu semua,sebagai pembalasan yg setimpal.
 Dan hasunglah mereka sedaya kamu dgn hasutan kamu dan kerah lah mereka dalam pasukan kamu, berkuda dan berjalan kaki dan bersyarikatlah kamu dgn harta dan anak pinak mereka dan buat lah perjanjian...sesungguhnya tidak lah yg dijanjikan iblis itu kecuali penipuan belaka.
Sesungguhnya hamba2Ku, kamu tidak akan dapat menguasai mereka......

2 Ketika Allah swt menurunkan datuk kita,Nabi Adam as dan iblis laknatullah kebumi, Dia telah berpesan dlm surah Toha ayat 123..

'Turunlah kamu berdua bersama2..sesama kamu bermusuhun..'

Saya ketengahkan ayat2 ini supaya kita tidak kehilangan punca ketika melihat permusuhan dan peperangan yg melanda dunia, khususnya yg melanda umat islam...iblis tidak akan berhenti merosakkan keturunan Adam as hingga hari kiamat.

Dan saya paparkan juga perancangan iblis dan tentera2 nya dari golongan manusa... hingga kini hampir2 mereka mengusai dunia...













Ketika iblis merikrut manusia ke pasukan nya, dia tidak memilih manusia yg lemah malas dan dungu... dia pilih 'the best of people'...ikutilah kisah nya..

Asal usul tentera iblis yg tersusun rapi dari kalangan manusia..

The Knights Templar...kisah mereka mirip kisah  Qarun, sepupu nabi Musa as, yg pada awalnya seorang soleh yg zuhud...tetapi setelah Allah kurniakan kekayaan dan kekuasaan padanya, dia terus lupa diri, lupa Allah sehingga menyembah dewa2.

Begitulah kisah The Knights Templar.. pejuang2 salib/crusaders yg datang dari Eropah ke Jerusalem..religious, zuhud sehingga mendapat gelaran..the poor fellow soldiers of christ, very 'pious, committed to the Holy War'...tetapi setelah dijanji dgn kekayaan dan kekuasaan, mereka lupa God, terus menyembah Lucifer, iaitu iblis laknatullah .

The Knights Templar... penyembah iblis















Siri Peperangan Salib telah bermula pada tahun 1099.

Pada tahun 1118, sekumpulan tentera yang bernama The Knights Templar telah dibentuk.

Mereka adalah pasukan tentera yang hebat..bukan saja dlm bidang ketenteraan tetapi juga dlm bidang ekonomi (mereka pengasas sistem banking dan travellers cheque), perancangan masyarakat Jerusalem dan juga penyusunan keselamatan crusaders dan christian pilgrims yg datang dari Eropah...malahan kuda2 mereka juga sangat terlatih dalam peperangan.

Mereka juga berjiwa kerahiban,good christians...mereka akan berjuang bermati-matian ..demi mendapat syurga

Tetapi sesuatu yang unik telah berlaku keatas kumpulan the Knights Templar ini, yang jarang kita dengar.

Kumpulan tersebut telah menemui “harta karun” yang tidak ternilai di bawah tanah ,tapak masjid Al-Aqsa.

“Harta”tersebut adalah kitab2 sihir purba milik bani Israil yang diharamkan dan dirampas oleh Nabi Sulaiman as..

Mereka mengkaji  dan mempelajari simbol2 dan sihir-sihir purba Bani Israil...hasilnya menakjubkan mereka.

Sihir-sihir tersebut sangat hebat, mereka dapat menembusi alam syaitan, lantas mereka meninggalkan agama Kristian dan mengamal upacara penyembahan Iblis, Lucifer

Mereka dapat berhubung dengan Al-Masih Ad-Dajjal yang masih dirantai.

Dajjal menjanjikan mereka kekuasaan, kekayaan dan segala macam kenikmatan.

Sebagai balasan, para penyembah Iblis ini perlu bekerjasama dgn Dajjal dalam melaksanakan semua

konspirasi agungnya termasuklah membina Haikal Sulaiman...singgahsana Dajjal  apabila memerintah kelak.

 “Dan mereka mengikut apa yang telah dibacakan oleh syaitan-syaitan di zaman kerajaan

Nabi Sulaiman. Dan bukanlah Nabi Sulaiman itu kafir tetapi syaitan-syaitan itulah yang kafir.

Mereka mengajarkan sihir kepada manusia...” (Al-Baqarah :102)

















Malang sekali bagi The Knights Templer.. Jerusalem akhirnya berjaya dirampas  kembali oleh tentera2 islam di bawah pimpinan Salahuddin al Ayubi.

 The Knights Templar terpaksa pulang ke Eropah...terus mereka bina semula kekuatan dan penyembahan iblis di Eropah.

Raja-raja dan gereja Eropah telah mengharamkan Knights Templar setelah amalan penyembahan Lucifer (anti-christ) terbongkar .

Hampir semua ahli dan pengikut The Knights Templar ditangkap, disalib dan dibakar hidup-hidup

Tetapi kita diajar di dalam sejarah kononnya mereka yang ditangkap itu adalah ahli saintis yang tidak sehaluan dengan pihak gereja di zaman Kegelapan Eropah ( The Dark Ages).

Segelintir dari mereka dapat menyelamatkan diri.

Kelahiran Freemasons

Mereka berkumpul dan menyusun semula barisan dan menuukar nama menjadi “The Freemasons”.

Mereka kembangkan keahlian dikalangan manusia terbaik dan mereka jalankan konspirasi mengulingkan semua raja-raja Eropah dan pihak gereja melalui revolusi...The French Revolution, The Russion Revolution... revolusi di Denmark, Hungary, Italy,Sweden, Autria, Rumania, Russia.Poland dll...

Berlaku peperangan saudara yg trajis..Eropah dan soviet Union dibanjiri darah dan mayat manusia...
penyiksaan dan pembunuhan kejam...
Raja2 dan keluarga mereka dibunuh, padri2 gereja diseksa dan dibunuh, begitu juga rakyat yg disyakki setia pada raja dan agama...



Setelah mereka hapuskan kuasa raja dan gereja, mereka bangunkan semula negara dgn sistem kerajaan baru ..The Democratic Goverment..kerajaan pilihan rakyat konon nya.Slogan mereka.."By the people for the people " tetapi sebenarnya rakyat telah ditipu.Presiden dan kabinet yg mereka pilih sebenarnya adalah ahli2 Freemason.

Maka lahirlah negara2 anti agama (komunisme), dan secular di Eropah dibawah pemerintahan pemimpin2
ahli freemason..saperti yg ada sekarang..

Ahli2 freemason tumbangkan pemerintahan beraja dan sekali gus kuasa gereja..agar mereka berpeluang memegang tampuk pemerintahan negara.Yang menjadi mangsa kegilaan mereka adalah rakyat jelata.

 Demi menutup konspirasi jahat mereka, mereka perkenalkan istilah “renaissance”dlm sejarah..

Maka dengan itu, segala perancangan jahat mereka dilihat “mulia” dalam liputan sejarah.

Tertipulah seluruh bangsa Eropah, sedang mereka diperintah oleh para penyembah iblis, anti-christ.

Setelah mereka menguasai Eropah, mereka memperluaskan kuasa mereka ke seluruh dunia.

Yahudi Eropah dijadikan kambing hitam/ scapegoat

Haikal Sulaiman mesti didirikan untuk Dajjal...Mereka mesti dapatkan kembali Jerusalem..Siapa yg harus dijadikan kambing hitam?.

THE JEWS OF COURSE !! 

Orang2 Yahudi saja yg mahu tinggal diJerusalem
Oleh itu, langkah pertama, orang-orang Yahudi perlu ditindas, ditekan, diseksa, sengsarakan hidup mereka... supaya mereka tersepit, terdesak dan ketika itu akan bersedia untuk mewujudkan negara sendiri, tidak merempat dinegara orang...

HOLOCAUST dirancang...penyiksaan dan penyembelihan beramai2 bangsa yahudi Eropah oleh tentera Nazi dibawah pimpinan Adolf Hitler..Lebih 11 juta bangsa yahudi yg tidak berdosa telah dibunuh Diantara alat yg diguna adalah gas chamber dan incinerator..




Gerakan Zionis

Setelah itu, kumpulan freemasons menubuhkan Gerakan Zionis...bertujuan  menyatukan kaum yahudi Eropah..mereka naikkan semangat kebangsaan Yahudi. Secara halus dan terancang,Yahudi Eropah dihasut.. untuk membina sebuah negara di Palestin, iaitu Israel Raya, supaya mereka tidak lagi dihina,ditindas di negara orang...

Maka berhijrah lah kaum Yahudi kenegara baru....ISRAEL

Selepas itu mereka dihasut pula supaya membina Haikal Sulaiman...

walhal, di dalam Talmud terdapat larangan  bangsa Yahudi  membina Negara sendiri.

Orang Yahudi telah dijadikan kambing hitam bagi menubuhkan Haikal Sulaiman untuk menyambut

kedatangan  Al-Masih Ad-Dajjal.
















Sebahagian Rabbi Yahudi yang menyedari agenda jahat tentera Dajjal ini telah berusaha

menyedarkan dunia bahawa orang-orang Yahudi ini telah ditipu oleh Gerakan Zionis.




















klik..ultra-orthodox-jews-protest-israeli-draft-

Ketika ini juga, freemason telah menjatuhkan Khalifah Uthmaniah....membahagi2kan negara islam dan meletakkan ahli2 mereka menjadi ketua2 negara ... saperti yg wujud sekarang !! Mereka sengaja wujudkan suasana 'unrest' supaya umat islam tidak dapat bersatu semula.




PBB..SUPER-HERO DUNIA
















Setelah seluruh dunia dikuasai mereka melalui Perang Dunia 1 & 2 dan penjajan negara2 islam....

mereka cipta PBB ...konon nya berperanan menjaga keamanan dunia.

Kemudian Perang Dingin/ Cold War (antara Soviet Union dan US)  pula dirancang dan watak Amerika pula

di pamerkan sebagai penyelamat dunia (dari ancaman dan kejahatan negara komunis Soviet Union).
.
Mereka  ingin memanipulasi sejarah kononnya merekalah pembawa keamanan kepada dunia selepas

 menamatkan Perang Dunia mengalahkan “raksasa Nazi & Soviet” ciptaan mereka sendiri.

Ramai pengkaji konspirasi “antichrist” telah membuktikan bahawa Perang Dunia dan Perang Dingin hanyalah

 lakonan semata-mata.

Pemimpin pakatan bersekutu (allied forces), pemimpin aliran Fasis dan pemimpin aliran Soviet tidak pernah

berpecah!!!.

Hanya tentera-tentera mereka dijadikan korban untuk menjayakan konspirasi agung Al-Masih Dajjal.















Apabila raksasa Soviet sudah dipadam, raksasa baru harus dicipta.

Oleh itu, peristiwa 11 September telah dirancang.

Peristiwa 11 September adalah kerja Amerika sendiri...

Osama bin Laden pula tidak pernah wujud. Dia sebenarnya adalah seorang ejen CIA yang bernama

Tim Osman.

 Al-Qaeda juga tidak pernah wujud. Seorang wartawan British telah mendedahkan bahawa rakyat

Afghanistan sebelum itu tidak tidak pernah mendengar nama Osama dan juga Al-Qaeda.

Kedua-dua nama tersebut adalah dongeng Amerika.

Turut menjayakan dongeng tersebut ialah alat media Al-Jazeera.

Al-Jazeera telah disahkan mempunyai hubungan sulit dengan kerajaan Amerika demi menjayakan

propaganda perang anti pengganas. Yang wujud hanyalah Taliban sahaja.

Al-Jazeera lah punca kita semua mempercayai bahawa Al-Qaeda dan Osama itu betul-betul wujud.

Konspirasi Dajjal hampir ke kemuncaknya. Mereka hanya menunggu keruntuhan Al-Aqsa untuk

mendirikan Haikal Sulaiman yang tidak pernah wujud itu untuk menyambut kedatangan semula

Dajjal.





















Selepas serangan 11 September, Amerika telah membina pangkalan tenteranya di 10 buah

negara sekitar Israel untuk menjaga  pusat pemerintahan Dajjal kelak.

Setelah Afghanistan hancur, watak Saddam, Iran dan Hizbullah pula dinaikkan sehingga sekarang.

Siapa tidak tahu yang Saddam Hussein adalah ahli 33 freemason..mereka jadikan dia penentang Amerika

Iran sendiri mempunyai hubungan sulit dengan Amerika ketika Amerika menyerang Afghanistan dan Iraq.

Israel pula pura-pura berperang dengan Hizbullah pada tahun 2008 kemudian berpura-pura kalah

Hakikatnya, yang menjadi korban dalam peperangan palsu tersebut hanyalah rakyat Sunni Lebanon dan

 pelarian Palestin.

Gaya tabik tentera Iran dan Hizbullah yang menyerupai gaya tabik Nazi...gaya tabik ini merupakan

gaya yang diamalkan oleh para penyembah syaitan.



Yahudi dan Kristian bersekutu ?  

Orang2 Yahudi dan Kristian tidak pernah berdamai...tidak pernah sama sekali dalam sejarah dan hingga kini!!
Orang2 Yahudi telah melakukan jenayah paling besar yg tidak boleh di ampuni...menyalib dan membunuh Tuhan orang2 kristian. Maka kesannya... sentiasa timbul kemarahan, kebencian dan permusuhan di antara mereka.

Allah befirman dalam surah Al-Maidah ayat 51,

 “Wahai orang2 beriman, janganlah kamu mengambil Yahudi dan Nasrani menjadi rakan sekutu kamu... sebahagian mereka adalah rakan sekutu sebahahagian yg lain.” (Al-Maidah :51)

Siapakah Yahudi dan Nasrani yg dimaksudkan didalan ayat ini?
Bilamasa Yahudi dan Nasrani menjadi rakan sekutu ?

Yg Allah firmankan didalam ayat ini ialah..sebahagian atau segelintir dari mereka, bukan semua Yahudi dan Kristian..

Jika begitu, golongan Yahudi dan Kristian yang manakah yang dimaksudkan ?

Jadi sebenarnya, 1400 tahun yg lalu, Allah telah membongkarkan suatu kejadian pelik, yg tidak terfikir oleh orang2 Yahudi dan Kristian....kewujudan jalinan persahabatan dan pakatan Yahudi -Kristian.

Kerana hakikatnya mereka bukanlah Yahudi dan bukan juga Kristian. Mereka adalah penyembah iblis.

1400 tahun yg lalu, Allah telah memberi amaran....ketika kejadian ini berlaku..iaitu kesepakatan Yahudi dan Kristian.. maka ummat islam perlu berhati2...jangan sekali-kali menjalin hubungan persahabatan dengan mereka..kerana ini akan menyebabkan hilangnya keislaman seseorang.



N.W.O...new world order
















TAMADUN MODEN BARAT....
..yang sedang diamalkan di negara2 islam adalah hasil ciptaan sekutu2 iblis..

Semakin jelas ketika ini..peperangan dan pembunuhan yang sedang berlaku adalah peperangan antara pasukan hamba2 Allah yg mukhlasin dgn tentera2 iblis laknatullah

“Orang-orang  beriman berperang di jalan Allah, dan orang-orang kafir berperang di

jalan Taghut (iblis). Maka, perangilah sekutu2  syaitan itu kerana tipu daya

(konspirasi) syaitan itu adalah lemah” (An-Nisa’ :76)

















 

klik..nabi saw menceritakan zaman2 selepas nya
freemasons ketuai negara2 islam
Mysteries of the Freemasons
klik..Hidden Camera Masonic Ritual Satan Worship Exposed


 bersambung..

8 comments:

  1. Subhanallah. Jazakillah kak Laili. Ingatkan Yahudi Zionis paling jahat, rupanya ada yg lagi jahat - menggunakan Zionist utk capai matlamat depa - Freemasons

    ReplyDelete
  2. Saturday, January 11, 2014 6:22 Am
    Cerita yang pelik2 lagi pulak dalam bahasa melayu, memang sesuai. Tapi jalan cerita nya sama dengan jalan cerita computer games yang laku di pasaran, 'the assasins creed'.
    Mana2 ustaz, ustazah yang nak bawa cerita2 macam ni, beringat2 lah. Banyak lagi hadith shahih dan seerah untuk dipertunjukkan kepada masyarakat umum daripada cerita yang belum dipastikan hujung pangkalnya.
    Wslm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini bukan cerita pelik.. Rujuk surah al-baqarah ayat 102.. Kamu ingat ustaz2 kita reka saja2?? Benda ulamak antarabangsa pon kaji.. Dan kesimpulannya hampir serupa kisahnya.. Kalau nk menafikan cerita ni silakan, tapi jgn sampai kamu menafikan al-quran!!

      Delete
  3. Jan 12 at 3:24 PM
    Salam,

    Interesting story...
    Setengah drpd kita mungkin mengkategorikan cerita macam ini sbg teori konspirasi. Tetapi bagi ana pula , ana tidak tolak keseluruhan cerita ini. Setengah drpd kisah ini adalah benar merujuk kpd perancangan musuh2 Islam yg berjaya menghasilkan sistem2 yg tidak Islamik yg wujud pada hari ini spt sistem kapitalis berasaskan riba' yg menguasai dunia, sistem demokrasi totok yg berpaksikan hak asasi manusia tanpa batasan & sistem pendidikan yg terpisah drpd agama akibat sekularisma ..

    Jadi kesemua sistem2 yg tidak Islamik & bertentangan dgn deen Islam itu memudahkan kita memahami ayat Al Quran, misalnya Surah An Nahl 16: 36

    "Dan sesungguhnya Kami telah mengutus rasul pada tiap-tiap umat (untuk menyerukan): "Sembahlah Allah (saja), dan jauhilah Thaghut itu", maka di antara umat itu ada orang-orang yang diberi petunjuk oleh Allah dan ada pula di antaranya orang-orang yang telah pasti kesesatan baginya. Maka berjalanlah kamu di muka bumi dan perhatikanlah bagaimana kesudahan orang-orang yang mendustakan (rasul-rasul)."

    Thaghut yg dimaksudkan ialah bukan hanya menyembah batang tubuh Iblis, spt yg dilakukan oleh penyembah Lucifer, ttpi juga bermaksud beramal & berTuhankan dgn sistem2 Thaghut yg besar kemungkinannya dihasilkan oleh golongan Freemason/Illuminati spt yg disebutkan dlm artikel tersebut, yg merupakan wakil kpd kerajaan Iblis di mukabumi ini.

    Sebagaimana kita umat Islam & golongan beriman dilantik Allah Swt sbg Khalifah bertujuan utk "iqamatuddeen wa siyasatud dunya" / 'menegakkan agama & memakmurkan dunia' maka kerajaan Iblis & wakilnya di mukabumi juga ada missionnya tersendiri yakni menjauhkan manusia drpd Allah Swt, menyesatkan manusia dan memporak perandakan kehidupan mereka sesuai dgn janji Iblis kpd Allah Swt spt dikisahkan dlm Surah Al Israa' ayat 62-65 & ayat2 yg lain yg sama maksud dgnnya.

    Wallahu 'alam.

    ReplyDelete
  4. SAMPAIKAN KABAR GEMBIRA DARI PASUKAN BENDERA HITAM

    Telah dibuka Pendaftaran Pasukan Komando Bendera / Panji Hitam
    Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu
    Khilafatun ’ala Minhaj An-Nubuwwah. Khilafah Islam Akhir Zaman.

    Kami mengundang Kaum Mukminin-Mukminat.
    Dari seluruh Dunia untuk bergabung bersama kami dalam naungan Negara Khilafah Islam.
    Menjadi Tentara Islam Yang Tangguh dan Menakutkan Bangsa Yahudi, Salibis dan Bangsa-bangsa Musyrikin dan Mari Berjihad dalam Khilafah Islam.
    Sudah Tiba Akhir Zaman, Kini Saatnya Berperang untuk Tegaknya dan Jaya Kedaulatan dan Kekuasaan Dinul Islam.

    Firman Allah: at-Taubah 36, 73
    Perangilah orang-orang musyrik semuanya sebagai mana mereka memerangi kamu semuanya. Ketahuilah bahawa Allah bersama orang-orang yang taqwa. Wahai Nabi! Berperanglah terhadap orang-orang kafir dan munafik dan bersikap keraslah terhadap mereka.

    Bunuh Rasa Pengecutmu, Bunuh Jiwa Budak dalam Pikiranmu, Takutlah hanya pada Allah SWT saja, Mari Gelorakan Jihad Perang yang ada di Dadamu, Songsonglah Kemuliaan Hidup dengan Berjihad di bawah Naungan Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu.

    Dimanakah orang-orang mukmin perindu syurga, perindu ampunan Allah SWT, Kami sedang menantikan kehadiran orang-orang mukmin yang Ikhlas bergabung menjadi pejuang islam di akhir zaman

    Firman Allah: at-Taubah 29,
    Perangilah orang-orang yang tidak beriman, mereka tiada mengharamkan apa yang diharamkan Allah dan Rasul-Nya dan tiada pula beragama dengan agama yang benar, (iaitu) diantara ahli-ahli kitab, kecuali jika mereka membayar jizyah dengan tangannya sendiri sedang mereka orang yang tunduk..

    Kami mengundang Kaum Mukminin-Mukminat Dari seluruh Dunia untuk bergabung bersama kami Menjadi Tentara Islam The Man from The East of Imam Mahdi as A New World Religion Bangsa Islam Akhir Zaman.

    Kami mengundang Anda Menjadi Bagian Bangsa Islam berdasar Aqidah Islam Bukan Menjadi bagian dari Bangsa-bangsa berdasarkan Daerah, suku.

    Tinggalkan Semua Kemusyrikan Mari Menjadi Bagian Bangsa Islam berdasar Aqidah Islam.

    Tinggalkan Belenggu Jahiliyah, mari Berjalan Menuju Keridhoan Allah SWT dengan As Sunnah Rasulullah SAW dan para Sahabatnya.

    Kini Saatnya Meledakkan Api Jihad Akhir Zaman Mari Perangi Para Thogut Mulkan Jabriyan.

    Firman Allah: at-Taubah 38, 39
    Hai orang-orang yang beriman, mengapa kamu jika dikatakan orang kepadamu: "Berperanglah kamu pada jalan Allah", lalu kamu berlambat-lambat (duduk) ditanah? Adakah kamu suka dengan kehidupan didunia ini daripada akhirat? Maka tak adalah kesukaan hidup di dunia, diperbandingkan dengan akhirat, melainkan sedikit sekali.
    Jika kamu tiada mahu berperang, nescaya Allah menyiksamu dengan azab yang pedih dan Dia akan menukar kamu dengan kaum yang lain, sedang kamu tiada melarat kepada Allah sedikit pun. Allah Maha kuasa atas tiap-tiap sesuatu.

    Tinggalkan dan hancurkan semua Ideologi orang-orang kufur Mari Hunus Pedang kalian.
    Hancurkan Semua Setan-Thagut, sehingga tidak ada lagi Tuhan-Tuhan Manusia yang disembah manusia Kecuali Menyembah Allah yang Esa yang Maha Gagah Perkasa.

    INGAT ! Orang-orang yang tidak mau melaksanakan tanggungjawab dan perintah Allah untuk berjihad, adalah dimurkai, dibenci, dilaknati oleh Allah swt dan akan disiksa di akhirat nanti.

    Bilakah anda berminat untuk menjadi pembela dan tentara Islam
    Mari Aplikasikan Hapalan Qur'an Yang Ada di Dadamu menjadi wujud Nyata sebagaimana Rasulullah telah mewujudkannya, Khilafah Islam Telah Berdiri maka konswekwensi Keimanan anda berada dalam Ujian yang Berat Anda Gabung atau anda tetap setia pada Negara kufur.

    Wahai Para Rijalus Sahaleh , para Ikhwan akhir Zaman kehadiran anda kami tunggu Mari kita Berangkat Bersama Meyongsong Janji Rasulullah SAW di Abad kegemilangan Khilafah Islam.

    Pintu Jihad di Wilayah Timur Akan Segera Terbuka, mari Daftarkan
    Diri Anda sebagai Tentara Allah Dimuka Bumi

    Markas Besar Angkatan Perang Pasukan Komando Bendera Hitam
    Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu
    email : seleksidim@yandex.com

    ReplyDelete
  5. Terima kasih puan nur'ain salamah.....semuga Allah pertemu kita satu hari nanti...

    ReplyDelete
  6. SALAM KUNJUNGAN.terima kaseh berkongsi info mengenai knight templar nim.

    ReplyDelete
  7. Nak tanya...sumber cerita inj dari mana ya ?

    ReplyDelete