Wednesday 16 October 2013

MISSION ACCOMPLISHED...Ketua2 Negara Islam berbangsa Yahudi


Sedar kah kita ?? Kebanyakkan Negara Islam di negara Arab, di perintah oleh yahudi ..
..sebab itu lah negara islam tak pernah aman...bercakaran, berbunuhan

Kerabat di Raja Saudi...berketurunan Yahudi..
Kerabat di Raja Syria....berketurunan Yahudi ..agama Syi'ah sesat
Presiden Iran..berketurunan Yahudi..agama syi'ah sesat..

Syi'ah = Yahudi = Taqiyah = Penipuan

Ini lah cita2 musuh Islam...musuh2 Allah laknatullah














" Kita akan halau bangsa Arab dan ambil tempat  mereka..Tiap serangan hendaklah mengakibatkan kemusnahan penginapan dan penyingkiran penduduk."



The Promised Land..Greater Israel




















Ini lah pulak masaalah orang2 Islam...musuh laknatullah  mudah mendapat  tali barut dari kalangan orang2 islam...alim agama sekali pun..



Mari kita tinjau sepintas lalu negara2 Arab ni..

MESIR


Al Sisi berbangsa Yahudi !! Mesir  kini dibawah pemerintahan ISRAEL !!















AL- SISI'S A JEW !! EGYPT IS NOW ISRAELI-OCCUPIED TERRITORY..











They just stole the Nile.

The problem is not that Egypt’s new thug-in-chief, General Abd al-Fattah al-Sisi, is a Jew... (His mother, Malikah Titani, is a Moroccan Jew from Asefi, which makes al-Sisi a Jew and an automatic citizen of Israel.)
1..The problem is that al-Sisi has concealed his Jewish identity and Israeli connections from the Egyptian people…and destroyed their democracy through mass murder.
2..An even bigger problem... al-Sisi is a Mossad agent. That means al-Sisi’s Egypt is not just a brutal, banana-republic-style dictatorship... It is Israeli-occupied territory:

3..His mission..infiltrate the highest levels of power in an Arab Muslim country.


4..Al-Sisi has long served as the Egyptian military’s liason with Israel.
5.. Egypt’s Israeli-linked mainstream media repeatedly compared President Morsi to Adolf Hitler! The propaganda that “Morsi = Hitler” was the number one talking point of the forces behind the coup reveals that those forces were Zionists, not Egyptians.
6..Since the coup, Israel has lavishingly praised, financed and supported al-Sisi.

 7..Al-Sisi has  declared war on Palestine by going all-out to close the Gaza border tunnels 


8..Meanwhile, al-Sisi has taken billions of dollars from the Rothschild puppets and the “House of Saud.”
Obviously the Zionist-dominated West and its Middle Eastern puppets will not allow Muslims to elect  honest leaders .They will use deception and violence to pursue their schemes for regional and global domination.
FATAH AL SISI.

Jeneral Abdel-Fattah As-Sisi telah dilantik oleh Dr. Mursi sebagai Menteri Pertahanan.

As-Sisi berpura-pura menyokong presiden baru itu.. pada hal sudah ada rancangannya untuk meletakkan tentera sebagai pemegang kuasa mutlak Mesir sama seperti di zaman Hosni Mubarak dulu.

As-Sisi sendiri diberitakan adalah keturunan Yahudi. Ini telah disahkan oleh sebuah laporan oleh Al-Jazeera baru-baru ini.

Akhbar Algeria, Al-Watan melapurkan.. As-Sisi berketurunan Bani Israil di Mesir. Ibunya seorang Yahudi bernama Mulaika Titani dan abang Mulaika adalah anggota Haganah, sebuah pertubuhan militan Yahudi di Israel yang turut bersama memerangi umat Islam di Palestin.

Pembunuhan beramai-ramai rakyat Mesir yang dilakukan oleh As-Sisi... nyatalah ia penjenayah paling kejam yang akan menghancurkan Mesir.

As-Sisi berpura-pura sedang berusaha menyelamatkan Mesir tetapi dia sebenarnya hendak memecahbelahkan Mesir supaya negara itu lemah dan tidak akan mengancam Israel.

Seorang diplomat kanan Israel di Mesir, Yaakov Amitai memberitahu tentera Mesir bahwa “Rakyat Israel menganggap Abdel-Fattah As-Sisi sebagai pahlawan nasional Israel kerana tindakannya terhadap Ikhwan Muslimin.”

 Selepas ini, kata diplomat kanan itu, Israel dan Mesir akan bekerjasama lebih erat .......

Ingat lagi tak? ..negara pertama mengucap tahniah pada ai-sisi adalah Saudi Arabia..




klik..saudi-arabia-the-protector-of-us-ine-muslim-world/terests-in-th


Raja Saudi, Raja Abdullah bin Abdul Aziz telah memberi rasuah berjumlah USD 1 billion kepada Menteri Pertahanan Mesir, Abdul Fatah As-Sisi bagi menjayakan misi operasi menyingkir Presiden Mesir yang sah, Muhammad Mursi.


 عَنْ ابْنِ عُمَرَ قَالَ قَالَ اللَّهُمَّ بَارِكْ لَنَا فِي شَامِنَا وَفِي يَمَنِنَا قَالَ قَالُوا وَفِي نَجْدِنَا قَالَ قَالَ اللَّهُمَّ بَارِكْ لَنَا فِي شَامِنَا وَفِي يَمَنِنَا قَالَ قَالُوا وَفِي نَجْدِنَا قَالَ قَالَ هُنَاكَ الزَّلَازِلُ وَالْفِتَنُ وَبِهَا يَطْلُعُ قَرْنُ الشَّيْطَانِ

 Dari Ibnu Umar .. Nabi saw bersabda  “Ya Allah berilah keberkatan kepada kami, pada Syam kami dan pada Yaman kami”.
 Para sahabat berkata “dan juga Najd kami?”. Baginda bersabda “disana muncul kegoncangan dan fitnah, dan disanalah akan muncul tanduk syaitan”. 
(Shahih Bukhari 2/33 no 1037)


Ini adalah kenyataan Raja Faisal Al-Saud bin Abdul Aziz kepada Washington Post 
pada 17 September 1969..

 ”Kami Keluarga Saudi adalah saudara sepupu  Yahudi. Kami sama sekali tidak setuju kepada sebarang Pemerintahan Negara Arab atau Pemerintahan Negara Muslim yang menunjukkan kebencian kepada Yahudi..tetapi kami harus hidup berdampingan secara damai dengan mereka. Negara kami ..Arabia ..adalah negara  Yahudi pertama dan kemudian keturunan kami tersebar keseluruh penjuru dunia”.















Dalam Buku Sejarah Keluarga Saudi ms 98 – 101 penulis sejarah mereka menyatakan 

...bahwa Dinasti Saudi menganggap seluruh penduduk Najd adalah kafir dan karena itu wajib dibunuh.. harta mereka dirampas.. dan para wanitanya dijadikan budak. 

Tidak ada seorang muslim/muslimah pun yang keyakinan mereka murni kecuali mereka mengikuti fahaman Muhammad bin Abdul Wahab. 

Doktrin ini memberi kekuasaan kepada Keluarga Saudi untuk menghancurkan kota-kota, desa-desa,perkampungan beserta seluruh isinya.. membunuh para lelaki dan anak-anak,memperkosa para wanita, merobek perut para wanita yang sedang hamil dan kemudian memotong tangan anak-anak mereka lalu membakar mereka...( melalui sistem hudud ..menghukum rakyat mengikut telunjuk  keluarga Saud ..) 

Doktrin ini juga memberi kekuasaan kepada Keluarga Saudi untuk merampas dan menguasai seluruh harta  dan kekayaan penduduk yang mereka anggap sesat..yaitu mereka yang tidak mengikuti fahaman Wahabi















Keturunan Saud membunuh 
para pemimpin kabilah-kabilah Arab
dengan menuduh mereka sebagai
kaum kafir dan musyrik..ahlul Bid'ah 




..Nak jadi Presiden US..kena ikat janji dengan AIPAC...American-Israel Public Affairs Comittee...Yahudi Zionis lah sebenarnya yg berkuasa ... Obama  ni patung boneka mereka...
SYRIA
















Keturunan Basyar Assad.. dari keturunan yahudi isfahan, Iran. Mereka berhijrah ke syria pada 1860 dan nama keluarga mereka adalah "alwahash" tetapi telah ditukar kepada "alassad".

Sebab itulah Basyar Assad sanggup membunuh rakyatnya sendiri ..yang majoriti adalah sunni muslim.

Inilah pemimpin yang dipuja dan dipertahankan oleh syiah ikut-ikutan sedangkan mereka adalah jelas berketurunan yahudi yang berpura-pura menjadi islam.. hakikatnya membenci islam...sama seperti Abdullah bin saba' yang menyamar sebagai muslim tetapi berniat jahat pada islam.

















IRAN

Mahmoud Ahmadinejad revealed to have Jewish past















A photograph of the Iranian president holding up his identity card during elections in March 2008 clearly shows his family has Jewish roots.


















Daripada Abi Bakr al-Siddiq r.a, sabda Baginda SAW .."Dajjal akan muncul ke bumi dari arah timur bernama Khurasan." HR  al-Tirmizi.



















Bersabda nabi saw...
"Dajjal akan diikuti oleh 70,000 Yahudi dari kota Isfahan, mereka memakai Al-Tayalisah ". Hadis riwayat Muslim.





































Saudi Royals preparing for the arrival of Dajjal
 
Is
MUSLIMIN MUSLIMAT .........

WINTER IS COMING...WRAP THEM WITH YOUR BLANKET OF LOVE..

Bank islam 1202 9010 0635 12..Pertubuhan Ikram Malaysia

No comments:

Post a Comment